PROBUZENÍ ZE SNA PRÁZDNOTY - HLEDÁM VYDAVATELE

27.05.2015 14:13

Hledám vydavatele pro knihu "PROBUZENÍ ZE SNA PRÁZDNOTY". V této knize bude uveřejněna jediná fotografie Pána Ježíše Krista. Na těchto stránkách najdete článek (cms.abundancia.webnode.cz/fotografie-jezise-krista/), popisující vznik této fotografie. Zde uvádím jen úvodní slovo autorky a návrh obálky. Děkuji předem za pomoc. 

*+*+*+*

 

PÁR SLOV NA ÚVOD.

Milý čtenáři, příteli můj! Děkuji ti, že sis tuhle knížku koupil a chystáš se číst. Chci, abys věděl, že tato knížka, i když vychází poprvé, má již za sebou velmi pohnutý osud. Toto dílko se rodilo dlouho a těžko. Obsahuje moje celoživotní hledání PRAVDY.

Určitě budeš udiven, když ti řeknu, že knížka byla napsána v roce 2010 a vyšla v roce 2011. Jenže knížka se neprodávala a byl to paskvil – zmetek. Příliš mnoho tiskařských „šotků“, například. Pak přišla rána pod pás. Jedna paní, které jsem věřila a byla mou přítelkyní, mi řekla, že knížka se neprodává proto, že jsem si „PŘIVLASTNILA JEŽÍŠOVO DÍLO“. Samozřejmě to prezentovala tak, že mi toto říká, či vzkazuje, samotný Pán Ježíš…

Ach, drahý čtenáři, neumíš si představit, jak hroznou bolest a hlubokou ránu to mé duši způsobilo! Moje duše byla po osm dnů jakoby v kómatu, v bezvědomí. Moje duše se hojila dlouho a těžko. Úplně jsem ztratila chuť psát. Věděla jsem, že je potřeba knížku dostat k vám všem, mým milým čtenářům. Nejen kvůli obsahu, ale hlavně jde o fotografii Ježíše Krista, o autentickou fotografii, která je světovým unikátem a která smí být publikována pouze v tištěné formě.

Pán Ježíš mne uzdravil. Osvobodil mou duši od bolesti a zranění, které mi bylo způsobeno ve jménu Pána. Uzdravil mne, protože mi pomohl ODPUSTIT tuto do nebe volající křivdu, kdy bylo šmahem zničeno a zneuctěno více jak dvacet let mého života: hledání, studia, modliteb, meditací, přemýšlení a konečně i samotného tvoření knížky.

Když jsem padala od bolesti, řekl mi ON sám: „TAM, KDE KONČÍ TVOJE DÍLO, TAM ZAČÍNÁ MOJE DÍLO“. Pán Ježíš je laskavý a spravedlivý. ON ví, kolik mne napsání té knihy stálo času a námahy. Nešlo jen o napsání. Ano, předcházelo tomu tisíce hodin studia a hledání. 

Musím ti o sobě prozradit, milý příteli, že jsem povahou od narození samotář – introvert melancholik, říznutý flegmatismem. Nejsem schopna aktivně se podílet na něčem takovém, jako je podnikání, zařizování, obchodování, organizování, vydávání knížek. Absolutně neprůbojný typ. Na druhou stranu mám velké vlohy pro modlitbu, rozjímání, duchovní bádání – a v tom jsem vytrvalá. Proto mým úkolem bylo knížku pouze napsat – a někdo jiný má úkol knížku vydat. V této chvíli, když tato slova píšu, nemám ani ponětí o tom, kdo, kdy, a jak knížku vydá, ale absolutně věřím Panu Ježíši Kristu, že kniha se opravdu narodí i fyzicky do tohoto světa.

Teprve v roce 2014 jsem jela na pouť do Medžugorje. Chtěla jsem se modlit a přimlouvat za mnoho mých drahých a blízkých - a jen tak mimochodem jsem chtěla Pána poprosit, zda by nešlo s tou knížkou něco dělat. Šla jsem na soukromou adoraci do kaple a stalo se něco zázračného. Slyšela jsem Hlas svého Pána tak jasně, jako málokdy. Řekl mi, že moje kniha není dokončena. Že je hotová pouze na 50%. Řekl mi, jaký titul – název, jméno – má kniha mít, a že ji mám napsat a publikovat pod svým vlastním jménem – tedy jako Mária Minárová. To mne udivilo, vždyť v občance mám jiné jméno. Pán mi vysvětlil, že moje jméno je to, se kterým jsem se narodila. Titulem této knihy se stala věta Panny Marie, kterou vyslovila v poselství po svém posledním zjevení v Litmanové („…Takhle jsem to chtěla. Abyste se probudili ze snu prázdnoty. …“). Slíbila jsem Pánu, že to udělám, že se pustím do práce hned po návratu. Slíbila jsem to, i když se slibům snažím vyhýbat. Plané sliby jsou velké zlo a je snadné na svůj slib zapomenout. Jenže ten, komu jsem něco slíbila a pak na slib zapomněla, je pak zklamán a zraněn. Předložila jsem i tento svůj problém Pánu s pokornou prosbou, ať mi v tom díle pomůže ON sám. Tak se i stalo. Toto byla úžasná zkušenost a byla jsem velmi šťastná. Z Medžugorje jsem se vracela nejen duchovně obohacena, ale s velikým posláním.

Teď je na tobě, příteli můj, posoudit, jak se nám (mně a Pánu Ježíši) to povedlo či nepovedlo.

S láskou vaše

Mária Minárová